ПОЛОЖЕННЯ
про Конкурс молодих піаністів - імпровізаторів
ім. Дмитра Тьомкіна
Конкурс молодих піаністів - імпровізаторів ім. Дмитра Тьомкіна проводиться в рамках Міжнародного джазового фестивалю ім. Дмитра Тьомкіна і є муніципальним проектом м.Кременчука.
Конкурс організовано при підтримці Школи джазового і естрадного мистецтв (и.Київ) та особисто її директора Петра Полтарєва.
Дати проведення конкурсу : 16 - 18 травня 2012 року
Місце проведення: Мала зала Міського палацу культури м. Кременчук Полтавської області
Місце реєстрації: фойє другого поверху Міського палацу культури м. Кременчук Полтавської області
Цілі і завдання конкурсу:
- Популяризація музики талановитого кінокомпозитора, піаніста, уродженця м.Кременчука Дмитра Тьомкіна;
- Виявлення і підтримка молодих талановитих виконавців-піаністів;
- Пропаганда імпровізаційної та джазової музики.
Засновники та організатори конкурсу:
- Управління культури Кременчуцької міської ради;
- Громадська організація «Агентство розвитку територій Кременчука»;
- Джаз-бенд «Apple Jam».
Журі конкурсу
Голова журі - Володимир Іванович Соляник - піаніст-імпровізатор, професор КВГУ ім. Глієра (Київ), почесний арт-директор щорічного міжнародного фестивалю Джаз-Коктебель.
Члени журі:
1.
Петро В’ячеславович Полтарєв - музикознавець, джазовий критик, директор єдиної в Україні школи джазового та естрадного мистецтв, голова експертної ради з питань джазової музики при Міністерстві культури, джазовий оглядач українських і зарубіжних мас-медіа, кавалер орденів Святого Архістратіта Михайла і Великого князя Володимира.
2.
Володимир Петрович Смоляков - композитор, заслужений працівник культури, директор Кременчуцької музичної школи №3 ім.М.М. Калачевського, художній керівник і диригент ансамблю пісні і танцю „Славутич", головний диригент муніципального духового оркестру м.Кременчука.
3.
Ольга Яківна Горбач – піаніст, старший викладач по класу фортепіано вищої категорії, завідуюча фортепіанним відділом школи мистецтв №5 (м.Київ), керівник і продюсер популярної української джаз-групи «JT-Fresh».
Умови та порядок проведення конкурсу
У конкурсі джазових виконавців можуть взяти участь піаністи, яким на 16.05.2012 р. виповнилося повних 16 років і не старші 30 років.
Допускається виступ конкурсанта з ритм-секцією.
Конкурсні випробування складаються з трьох турів.
I тур конкурсу - відбірковий заочний по надісланим кандидатами на участь відео- і аудіоматеріалам.
Запис в стандарті ауді- або DVD направляється на електронну адресу Оргкомітету одночасно з документами. Запис може бути аматорським, але хорошої якості і без редагування.
За підсумками прослуховування Оргкомітет не пізніше 11 травня 2012 висилає офіційне запрошення про зарахування кандидатів в учасники конкурсу.
II відбірковий і III фінальний тури конкурсу - публічний виступ у Малому залі МПК м.Кременчука.
Порядок виступів встановлюється жеребкуванням в день проведення II туру і зберігається до кінця конкурсу.
Після оголошення результатів II туру, всім учасникам, що пройшли у III тур, буде роздано нотний матеріал конкурсного завдання на виступ у III турі (тема для імпровізації).
Остаточний розподіл місць і премій учасників третього туру відбудеться на заключному засіданні журі.
Премії та нагороди
Оргкомітет Конкурсу молодих піаністів – імпровізаторів ім.Дмитра Тьомкіна оголошує наступні премії:
I премія в розмірі 4000 гривень і Диплом лауреата.
II премія в розмірі 2500 гривень і Диплом лауреата.
III премія в розмірі 1500 гривень і Диплом лауреата.
Два учасники III туру (фінального), які не стали лауреатами, нагороджуються Дипломом, званням дипломанта та грошовою премією в розмірі 500 гривень кожен.
Всі премії виплачуються в гривнях з утриманням податків, що діють на території України.
Призери III туру конкурсу (перша, друга і третя премії) приймають участь у гала-концерті Міжнародного джазового фестивалю ім. Дмитра Тьомкіна, який відбудеться 18 травня 2012 року у Великому залі МПК м.Кременчука.
Рішення журі остаточні і перегляду не підлягають.
Журі має право:
- перервати виконавця у випадку перевищення визначеного умовами конкурсу ліміту часу;
- присуджувати не всі премії;
- ділити премії між виконавцями (крім першої);
- присудити одну спеціальну премію в розмірі 300 гривень за яскраве виконання твору Дмитра Тьомкіна в II турі конкурсанту, що не пройшов у фінал.
Члени журі не мають право мати своїх учнів серед учасників конкурсу і дають в цьому підписку перед початком конкурсу.
Оргкомітет залишає за собою право за підсумками прослуховування довести до відома учасника про те, що він вибуває з подальшої участі в конкурсі.
3. Фінансові умови
Обов’язковою умовою для участі у конкурсі є вступний внесок, що становить 100 грн. з кожного учасника. Внесок сплачується на рахунок Громадської організації «Агентство розвитку територій Кременчука» після отримання учасником Запрошення на участь у конкурсі.
Учасники конкурсу прибувають на конкурс згідно з термінами, вказаними Оргкомітетом в запрошенні.
Проїзд учасника до м. Кременчук і в зворотньому напрямку, а також проїзд та перебування на конкурсі супроводжуючих осіб здійснюється за власний рахунок.
Оргкомітет забезпечує учасникам перебування на конкурсі:
- проживання у готелі або гуртожитку;
- дворазове харчування.
Зазначені витрати забезпечуються тільки на період участі в конкурсі з дня приїзду до Кременчука, але не раніше встановленого терміну, і не більше 1 доби після закінчення туру, в якому брав участь кандидат.
Учасники, які прибули на конкурс і відмовилися від виступу, а також учасники, які не пройшли на третій тур, можуть залишитися до кінця конкурсу за свій рахунок.
Оргкомітет, в разі завчасного звернення до нього, може сприяти особам, які супроводжують учасників конкурсу, в бронюванні готелю та квитків на відвідування конкурсу.
Державні та громадські організації, творчі спілки, засоби масової інформації, установи та інші організації за погодженням з Оргкомітетом можуть заснувати спеціальні призи та премії.
Заявка, підписана бажаючим взяти участь у конкурсі, є свідченням того, що майбутній учасник конкурсу повністю приймає умови конкурсу.
4. Спеціальні умови
Оргкомітет надає учасникам конкурсу репетиційні класи щодня і по одній репетиції перед кожним туром на сцені, де буде проходити конкурс.
Для призерів III туру конкурсу обов'язкова безоплатна участь у гала-концерті Міжнародного джазового фестивалю ім. Дмитра Тьомкіна.
Оргкомітет залишає за собою всі права на трансляцію прослуховувань другого і третього турів, виступів на гала-концерті, аудіо- і відеозаписів конкурсних виступів, а також використання записаного материалу без дозволу на те учасників.
5. Порядок подачі заявок
Аудіо- та відеозаписи, а також документи для участі в конкурсі повинні бути відправлені до 30 квітня 2012 року на електронну адресу: orgfest@i.ua
Перелік документів наступний:
1) заявка на участь у конкурсі з повною програмою по турах (форма заявки);
2) копія паспорту;
3) копія документу про музичну освіту ( не обов’язково);
4) фотографія в форматі jpeg, pdf, gif.
Після отримання Оргкомітетом завки на участь у конкурсі, записів та перелічених документів, Огкомітет надсилає на електронну адресу, вказану в заявці учасника, ноти трьох творів Дмитра Тьомкіна для участі у другому турі конкурсу (учасник має вибрати один з трьох творів для своєї імпровізації).
Вступний внесок в розмірі 100 гривень оплачується згідно рахунку.
Рахунок разом з запрошенням надсилається Оргкомітетом на вказану в заявці електронну адресу. В квитанції про оплату необхідно вказати прізвище та ім’я учасника.
Після реєстрації учасників та жеребкування, зміни в конкурсній програмі учасника допускаються лише у виняткових випадках, за згодою журі.
У разі відмови кандидата від участі в конкурсі документи, відео-, аудіоматеріали та вступний внесок не повертаються.
Телефони для довідок: (067)532-61-06; (050)308-43-77
E-mail: orgfest@i.ua або nata.SHA@i.ua
Сайт з інформацією про конкурс і фестиваль :www. applejam.com.ua
Розклад проведення
Конкурсу молодих піаністів – імпровізаторів ім.Дмитра Тьомкіна
(Україна, м.Кременчук, 16-18 травня 2012 р.)
16 травня 2012 р. (середа)
9.00 – 13.00 – заїзд учасників, реєстрація, репетиції
14.00 - Прес-конференція Голови та членів жюрі
14.30 - Проведення жеребкування.
15.00 - Урочисте відкриття конкурсу. Проведення II туру.
16.30 – Перерва
17.00 – Продовження II туру.
19.00 – Засідання жюрі. Оголошення результатів II туру.
17 травня 2012 р. (четвер)
9.00 – 17.00 – репетиції
17.30 - Проведення III туру
19.00 – Перерва
19.30 – Продовження III туру
20.30 - Засідання жюрі. Оголошення результатів III туру.
18 травня 2012 р. (п’ятниця)
18.00 – виступ призерів конкурсу (перша, друга і третя премії) на гала-концерті Міжнародного джазового фестивалю ім. Дмитра Тьомкіна
22.00 – виступ лауреатів конкурсу на джем-сешні Міжнародного джазового фестивалю ім. Дмитра Тьомкіна у складі з учасниками гала-концерту.
Програма
Конкурсу молодих піаністів – імпровізаторів ім.Дмитра Тьомкіна
(Україна, м.Кременчук, 16-18 травня 2012 р.)
I тур
(Заочний, по надісланим аудіо-та відеоматеріалам)
1. Імпровізаційна композиція по вибору виконавця (джазовий стандарт, класичний твір, сучасна музика, авторська композиція та ін.).
(Загальна тривалість - до 10 хвилин)
II тур
1. Імпровізація на один з творів Дмитра Тьомкіна, запропонованих Оргкомітетом.
2. Імпровізаційна композиція по вибору виконавця (джазовий стандарт, класичний твір, сучасна музика, авторська композиція та ін.).
(Загальна тривалість виступу - 10 хвилин)
III тур
1. Конкурсна тема (видається виконавцю по результатам II туру конкурсу).
2. Імпровізація на твір Дмитра Тьомкіна по вільному вибору виконавця, або інша імпровізаційна композиція по вибору виконавця (допускається повторення теми II туру).
(Загальна тривалість виступу - 15 хвилин)
©Лещенко І.П. 7.03.2012р
COMPETITION FOR YOUNG PIANISTS-IMPROVISERS
NAMED BY DIMITRI TIOMKIN
Competition for young pianists-improvisers named by Dimitri Tiomkin is a part of the International Jazz Festival "Energy" named by Dimitri Tiomkin, and supported by school of jazz and variety art (Kiev) and personally by its director Peter Poltarev.
The competition is open to pianists from 16 years to 30 years.
Dates of competition: May 16-18, 2012
Venue: Small Hall of the City Palace of Culture, Kremenchug, Ukraine
Goals and tasks of the competition:
- Popularization of music of a talented film composer, pianist, born in Kremenchug Dimitri Tiomkin;
- Detection and support of talented young pianists-performers;
- Promoting improvised and jazz music.
Founders and organizers:
- Department of Culture of Kremenchug town council;
- Public organization "Agency of Kremenchug Territories Development";
- Jazz-Band «Apple Jam».
Jury:
Jury Chairman - Vladimir Solyanik - pianist-improviser, a professor of R.Glier Kiev Institute of Music, emeritus art-director of the annual International Festival Jazz-Koktebel.
Members of the jury:
1. Peter V. Poltarev - musicologist, jazz critic, director of the only school of jazz and variety art in Ukraine, chairman of the council of experts in jazz music at the Ministry of Culture, jazz observer of the Ukrainian and foreign mass media, bearer of the order of St. Archistratigus Michael and Grand Duke Vladimir.
2. Vladimir P. Smolyakov - composer, honored worker of culture, the director of the Kremenchug musical school № 3 named by M.M. Kalachevsky, artistic director and conductor of the Song and Dance Ensemble «Slavutych», chief conductor of the Kremenchug Municipal Brass Band.
3. Olga Y. Gorbach - pianist-improviser, a senior lecturer in piano of the highest category, head of the piano department of School of Art № 5 (Kiev), director and producer of the popular Ukrainian jazz-band «JT-Fresh».
Prizes and awards
I Prize of UAH 4000 and the laureate diploma.
II Prize of UAH 2500 and the laureate diploma.
III Prize of UAH 1500 and the laureate diploma.
Two members of III round (final), who didn’t get laureate diploma, are awarded a Diploma, diplomant title and cash prize of UAH 500 each.
Regulations of the piano competition - on the site
www.applejam.com.ua/energy-2012/152-konkurs-molodyx-pianistov-improvizatorov-imeni.html
Contact phone: +38(067) 532-61-06, +38(050) 308-43-77 Natalia Leshchenko
REGULATIONS
of the young pіanіsts–іmprovіsers
competition
named by Dimitri Tiomkin
Competition for young pіanіsts–іmprovіsers, named by Dimitri Tiomkin, is held as a part of the International jazz festival «ENERGY» named by Dimitri Tiomkіn. It is the Kremenchug munіcipal project.
Competition is organised under the aegis of School of jazz and variety art (Kiev) and personally its director Peter Poltarev.
Dates of competition: May 16-18 2012
Venue: Small Hall of the City Palace of Culture, Kremenchug, Poltava region, Ukraine
Place of registration: 2nd floor foyer of the City Palace of Culture, Kremenchug, Poltava region, Ukraine
Goals and tasks of the competition:
- Popularization of music of a talented film composer, pianist, born in Kremenchug Dimitri Tiomkin;
- Detection and support of talented young pianists-performers;
- Promoting improvised and jazz music.
Founders and organizers:
- Department of Culture of Kremenchug town council;
- Public organization "Agency of Kremenchug Territories Development";
- Jazz-Band «Apple Jam».
Jury:
Jury Chairman - Vladimir Solyanik - pianist-improviser, a professor of R.Glier Kiev Institute of Music, emeritus art-director of the annual International Festival Jazz-Koktebel.
Members of the jury:
1. Peter V. Poltarev - musicologist, jazz critic, director of the only school of jazz and variety art in Ukraine, chairman of the council of experts in jazz music at the Ministry of Culture, jazz observer of the Ukrainian and foreign mass media, bearer of the order of St. Archistratigus Michael and Grand Duke Vladimir.
2. Vladimir P. Smolyakov - composer, honored worker of culture, the director of the Kremenchug musical school № 3 named by M.M. Kalachevsky, artistic director and conductor of the Song and Dance Ensemble «Slavutych», chief conductor of the Kremenchug Municipal Brass Band.
3. Olga Y. Gorbach - pianist-improviser, a senior lecturer in piano of the highest category, head of the piano department of School of Art № 5 (Kiev), director and producer of the popular
Ukrainian jazz-band «JT-Fresh».
1. Conditions and procedure of the competition
Pianists, who have reached the age of 16 by 16.05.2012 and are not older than 30, can take place in competittion.
Competition contains three rounds.
I round – qualifying, absentee, candidates send their video and audio.
Recording in the standard audio or DVD should be sent to the email address of the Organizing Committee followed with the documents. It can be an amateur recording, but its quality should be good and it should be without editing.
Organizing Committee no later than May 11, 2012 will send an official invitation for acceptance of candidates to contest participants after the audition.
II qualifying and III final rounds of the competition - a public performance in the Small Hall of the Palace of Culture, Kremenchug.
The order of performance established by the lots on the day of the round II and is kept till the end of the contest. After the announcement of the results of II round to all the participants that took place in III round will be distributed music materials of the contest task for the III round (theme for improvisation).
The final distribution of places and prizes of the members of the III round will be held at the final session of the jury.
2. Prizes and awards
The Organizing Committee of the Competition for young pianists-improvisers named by Dimitri Tiomkin announces the following prizes:
I Prize of UAH 4000 and the laureate diploma.
II Prize of UAH 2500 and the laureate diploma.
III Prize of UAH 1500 and the laureate diploma.
Two members of III round (final), who didn’t get laureate diploma, are awarded a Diploma, diplomant title and cash prize of UAH 500 each. All prizes are paid in UAH withholding taxes applicable in the territory of Ukraine.
Winners of III round of the competition (the first, second and third prize) take part in the gala concert of the International Jazz Festival named by Dimitri Tiomkin, which will be held at May 18, 2012 in the Bigt Hall of the City Palace of Culture, Kremenchug, Ukraine.
The jury's decision is final and is not a subject to revision.
The jury has the right to:
- break off the performer in case of exceeding a certain time limit conditions of competition;
- not to award all prizes;
- share the prizes between the performers (except the first)
- to award a special prize of UAH 300 for a impressive performance of Dimitri Tiomkin composition in the II round the contestant who did not pass to the final.
Jurors do not have the right to have their students among the participants and they make a signed statement about this before the competition.
The organizing committee after the audition is able to inform the participant that he/she is eliminated from further participation in the contest.
3. Financial conditions
A required condition for participation in the competition is an entry fee, which is UAH 100 from each participant. Fee is paid on the account of the public organization "Agency of Kremenchug Territories Development" after receiving the invitation to participate in the contest.
Contestants arrive for the competition according to the terms specified in the invitation by the Organizing Committee.
Trip of the participant to Kremenchug and back, as well as trip and stay at the competition of the accompanying persons shall at his own expense.
The Organizing Committee provides participants with stay at the competition:
- Habitation in a hotel or hostel;
- Two meals a day.
These costs are provided only for the period of participation in the competition since the arrival in Kremenchug, but not before the deadline, and no more than a day after the end of the round, which was attended by the candidate.
The participants, who arrived for the competition and refused to perform, as well as members who have not passed the third round, can stay until the end of the competition at their own expense.
The organizing committee, in the case of advance address to it, may help persons who accompany the participants in the reservations and tickets to attend the competition.
State and public organizations, creative unions, media, agencies and other organizations in consultation with the Organizing Committee may establish special prizes.
The application, signed by person willing to participate in the contest, is an evidence that a future participant fully accepts the terms of the competition.
4. Special Conditions
The Organizing Committee provides participants of the contest with the rehearsal classes every day and one rehearsal before each round on the stage, where the competition will be held.
For the winners of III round of the competition participance in a free gala concert of the International Jazz Festival Dimitri Tiomkin is required.
The organizing committee is able to broadcast the auditions of the second and third rounds, performances at the gala concert, audio and video recordings of competition performances, and to use the recorded material without the permission of the participants.
5. Application procedure
Audio and video recordings, as well as documents for the competition, must be sent before April 30, 2012 to the e-mail address: orgfest@i.ua
List of documents as follows:
1) The application for participation in the contest for the full program of the rounds (application form);
2) a copy of the passport;
3) a copy of the music education (optional)
4) Photo format jpeg, pdf, gif.
After receiving the application for participation in the competition, records and documents listed, the Organizing Committee send to the e-mail address specified in the application, notes of the three compositions of Dimitri Tiomkin for the second round of the competition (the participant must choose one of three compositions for his improvisations).
Entry fee of UAH 100 is paid according to account.
Entry fee of UAH 100 is paid according to account.
The account and the invitation of the Organizing Committee is sent to the specified e-mail address in the application. In the receipt the name and the surname of the participant should be specified.
After registration and lots, changes in the competitive program of the participant could be permitted only in exceptional cases, with the consent of the jury.
In the case of non-participation in the competition, documents, video, audio and application fee are not refundable.
For more information call: (067) 532-61-06, (050) 308-43-77
E-mail: orgfest@i.ua or nata.SHA @ i.ua
A site with information about the competition and festival: www. applejam.com.ua
Schedule of Competition for Young Pianists - improvisers named by Dimitri Tiomkin (Ukraine, Kremenchug, May 16-18, 2012)
May 16, 2012 (Wednesday)
9.00 - 13.00 - Arrival of participants, registration, rehearsal, press conference.
14.30 – Carrying out of lots.
15.00 – Grand opening ceremony of the competition. Carrying out of the II round.
16.30 - Break.
17.00 - Continuation of the II round.
19.00 - Meeting of the jury. Announcement of the results of the II round.
May 17, 2012 (Thursday)
9.00 - 17.00 - rehearsal.
17.30 - Carrying out of the III round
19.00 - Break.
19.30 - Continuation of the III round.
20.30 - Meeting of the jury. Announcement of the results of the III round.
May 18, 2012 (Friday)
18.00 - performance of the contest winners (first, second and third prize) at the gala concert of the International Jazz Festival named by Dimitri Tiomkin.
22.00 - performance of the contest winners on the jam session of the International Jazz Festival named by Dimitri Tiomkin with all the participants of the gala concert.
Program of the competition for young pianists-improvisers named by Dimitri Tiomkin (Ukraine, Kremenchug, May 16-18, 2012)
Round I
(absentee, candidates send their video and audio)
1. Improvisational composition according to the choice of performer (jazz standard, classic, contemporary music, author compositions, etc.). (Total time - 10 minutes)
Round II
1. Improvisation of one of the compositions of Dimitri Tiomkin, proposed by the Organizing Committee.
2. Improvisational composition according to the choice of performer (jazz standard, classic, modern music, author compositions, etc.)
(The total duration of performance - 10 minutes)
Round III
1. Competition theme (is issued to the executive after the results of II round of competition).
2. Improvisation of the composition of Dimitri Tiomkin for the free choice of the performer, or other improvised composition of the performer's choice (the repetition of the II tour composition is permitted).
(The total duration of presentation - 15 minutes)
©Leschenko I.P. 7.03.2012
Професійний дебют Тьомкіна у кіно відбувся у кінотеатрах Санкт-Петербурга, де він складав музику до російських та французьких німих кінофільмів. Він також виступав акомпаніатором у балерини Тамари Карсавіної під час концертів на фронті та імпровізував на фортепіано під час вистав комедійного актора Макса Ліндера. Цей досвід та навички, здобуті під час навчання допомогли закласти основу його кар’єри у американській кіномузиці. Інтерес до американської популярної музики у Тьомкіна з’явився у Росії, де він вперше почув пісню Ірвінга Берліна „Александр рэгтайм бенд” у кафе «Бродячий собака», де його познайомив з регтайм, блюзом та раннім джазом один з його студентів по класу фортепіано, чорношкірий співак менестрель-шоу з Нью-Орлеану, який залишився у Росії після турне вар’єте.
Початок життя Тьомкіна у Санкт-Петербурзі співпав з такими політичними подіями як повалення царя, Російська революція, та утворення Радянської Росії. Невідомо його місцеперебування з 1919 по 1921 роки. Очевидно, він приймав участь у музичному оформленні повторної постановки „Штурм Зимового палацу” 1920 р. У цій масштабній інсценізації приймали участь тисячі виконавців, серед яких було 500 музикантів та 125 балетних танцівників.
Передчуваючи сумну долю музики у Радянській Росії, Тьомкін вирішив виїхати до Германії, де його батько жив у Берліні з другою дружиною. (На щастя, Тьомкін добре володів як німецькою, так і французькою мовами).
На початку 1927 р. шляхи Тьомкіна з Карітоном розійшлися, він поїхав у турне по країні разом з Альбертиною Раш та її ”Американським балетом”. Він був музичним директором та аранжувальником труппи з 30 танцівників. Ритми балету пізніше вплинули на чутливість музики Тьомкіна до кінофільмів, адже він уявляв рухи людей у кінокадрі наче танець на сцені. Пізніше того ж року він дав сольний концерт у Карнегі-Холлі, під час якого він виконував сучасні твори Олександра Скрябіна, Френсіса Пуленса, Олександра Тансмана та Моріса Равеля, а також і свої власні композиції, квазі-джаз, перед американськими слухачами. У той час як Тьомкін продовжував давати концерти як соло-піаніст, Альбертіна ставила балетні покази та дорогі музичні постановки. Однією з них була Рапсодія у стилі блюз Джорджа Гершвіна, у якій Тьомкін виконував головну партію фортепіано.
У 1928 р. молодята приїхали до Парижу, де Тьомкін виступив у Паризькій опері. До програми входила Рапсодія
та європейська прем’єра концерту Гершвіна для фортепіано. Був присутній сам Гершвін. Після повернення до Сполучених Штатів Тьомкін поїхав у концертне турне по країні, виступаючи з французькою музикою імпресіоністів упереміж із джазовими номерами.
Це стало його останнім турне, тому що у 1929 р. біржовий крах на Уолл-стріт відібрав роботу і у Тьомкіна, і у Реш. Запрошення прийняти участь у прем’єрі Голлівудського фільму надихнуло подружжя на переїзд до Каліфорнії та пошуки роботи на теренах музичних звукових фільмів, що тільки з’являлися.
У пролозі „Ночі на Бродвеї” до світової прем’єри „Бродвейської мелодії” виробництва Метро-Ґолдвін-Меєр у Китайському театрі Граумана у лютому 1929 р. було представлено балетну трупу Альбертіни Реш (привезену вперше з Нью-Йорку та Європи до Лос-Анджелесу Сідом Грауманом виключно для цього показу). У програмі був також „Романтичний балет” на музику Тьомкіна, хореографом якого була Реш, він був представлений її танцювальною трупою. До кінця року Реш виконала постановку трьох MGM мюзиклів. (Тьомкін продовжував писати музику для трупи Альбертіни Реш. За його словами „Якщо ти не можеш заробити гроші для своєї дружини, все безнадійно”). Реш розповіла керівникам MGM про „Балет з Марсу” Дмитра, і вони доручили йому озвучити 2 хореографічних номери Реш. Восени 1929 року, Дмитро підписав контракт зі студією. Протягом наступних двох років він складав музику для балетних номерів Реш у Devil-May-Care, The Rogue Song (Пісня шибеника) та Lord Byron of Broadway (Бродвейський лорд Байрон).
Тьомкін прийшов працювати до компанії Universal у 1931 р., щоб створити „Resurrection” (Воскресіння) на російську тематику, це була його перша спроба у немузичному кіно. Восени 1932 р. Тьомкін повертається до Нью-Йорку, щоб створити скороминущу Бродвейську постановку за п’єсою Монтегю Гласса „Стримання витрат”. Тьомкін брав участь у багатьох Бродвейских ризикованих авантюрах та написав музику до п’єси та мюзиклу, які не були поставлені. Наступного року він повернувся до Каліфорнії і саме „Аліса у країні чудес” у постановці Парамаунт була його першою можливістю написати та аранжувати музичний супровід та пісні для значного кінофільму.
До зустрічі з режисером Френком Капра замовлення на створення музики до кінофільмів були епізодичними. Вони познайомилися на вечірці, згодом відносини переросли у дружбу. Першим спільним досвідом став фільм „Загублений горизонт” (Lost Horizon) (1937). Музика до цього кінофільму прославила Тьомкіна як великомасштабного композитора творів для симфонічних та хорових колективів – щасливий розвиток отримав його інтерес до оркестрування. (Завдяки його постійному захопленню музичними кольорами він почав використовувати незвичні поєднання інструментів, діалоги у фільмах теж були озвучені таким чином, що інструментальна партія відповідала діапазону та тембру голосу актора). Музику Тьомкіна до „Загубленого горизонту” була номіновано на Оскар, хоча сама номінація стосувалася голови музичного відділу.
Тандем Капра – Тьомкін продовжив співпрацю над фільмами „З собою не забереш” (You Can't Take It with You) (1938 р.), „Пан Сміт їде до Вашингтону” (Mr. Smith Goes to Washington) (1939 р.), „Познайомтесь з Джоном Доу” (Meet John Doe) (1941р.), та „Це чудове життя” (It's a Wonderful Life) (1947 р.). під час другої світової війни Капра замовив Тьомкіну написати музику до тренувального та ідеологічного циклу фільмів „Чому ми воюємо” (Why We Fight), створеного Військами зв’язку. Результатом стала музика до дюжини документальних фільмів, серед яких „Темношкірий солдат” (The Negro Soldier) (1944 р.) та „Битва при Сан-П’єтро” (The Battle of San Pietro (1945 р.)
Дружні стосунки, які склалися під час написання музики для армійських фільмів, додали роботи Тьомкіну. Він написав музику для фільму продюсера Стенлі Крамера „Отже, це Нью-Йорк” (So This Is New York) (1948 р.), „Чемпіон” (Champion) (1949 р.), „Будинок сміливця” (Home of the Brave) (1949 р.), „Сірано де Бержерак” (Cyrano de Bergerac) (1950 р.), та „Люди” (The Men) (1950 р.). Проте напрямок кар’єри Тьомкіна змінив фільм Крамера та режисера Фреда Зіннеманна „Саме ополудні” (High Noon) (1952 р.). Оригінальна музика, в якій поєднувався звук та лірика, „Не залишай мене, мій милий” (Do Not Forsake Me, Oh My Darlin) розвиває тематичну пісенну ідею. Популярність пісень, створених для фільмів у той час, росла. Найближчий десяток років Тьомкін сам створював пісні та балади майже у кожному фільмі, музику до якого він створював, часто співпрацюючи з Недом Вашингтоном чи Полем Френсісом Вебстером. До списку пісень, номінованих на Оскар, увійшли: „Я тебе люблю” (Thee I Love) з „Мирних шляхів”, лейтмотив з „Дикого вітру”, „Несподівані шляхи кохання” з „Молодої землі”, „Зелене листя літа” з „Аламо”, головна пісня з „Безжалісного міста”, та „Так мало часу” з „55 днів у Пекіні”. Його хист до написання пісень у поєднанні з досвідом написання музики до фільмів створював пісенні композиції, які прикрашали фільми з драматичним сюжетом.
Мелодійний хист є складовою частиною довготривалості спадщини Тьомкіна. Він створював музику інстинктивно, що, можливо, допомогло йому досягнути успіху. Продюсер Генрі Хенігсон казав: „Він погоджувався з усіма, але робив те, що вважав за потрібне”. Музичний талант Тьомкіна, особистість, яка викликала симпатію, та ламана англійська мова (він писав про те, що говорить мовою з акцентом у своїй автобіографії „Будь ласка, не почувайте ненависті до мене” (1959 р.), дали йому можливість піти з цим до Голівуду. Еріх Вольфганг, Корнгольд, Франц Ваксман та інші європейські композитори-емігранти були поміченими у Голівуді, але Тьомкін був єдиним таким російським композитором.
Його довготривала дружба з Капрою, Крамером та іншими кінорежисерами є доказом особистих та ділових якостей. Він створив музику для таких фільмів Альфреда Хічкока: „Тінь сумніву” (Shadow of a Doubt) (1942 р.), „Незнайомці у поїзді” (Strangers on a Train) (1951 р.), „Я сповідаюсь” (I Confess) (1953 р.), та „Якщо скоєно убивство, телефонуйте „М”” (Dial M for Murder) (1954 р.). Результатами його 20-річної співпраці з Говардом Хавксом стали „Тільки ангели мають крила” (Only Angels Have Wings) (1939 р.), „Червона ріка” (Red River) (1948 р.), „Щось” (The Thing) (1951 р.), „Велике небо” (The Big Sky) (1952 р.), „Земля фараонів” (Land of the Pharaohs) (1955 р.), та „Ріо Браво” (Rio Bravo) (1959 р.).
Хоча він писав музику для вестернів, таких, як „Дуель під сонцем” у 1940-х роках, (Duel in the Sun), тісніше за все його пов’язує з цим жанром його музика для „Саме ополудні” (High Noon); фільмів Джона Вейна „Червона ріка” (Red River), „Ріо Браво” (Rio Bravo), та „Аламо” (The Alamo); „Велетень” (Giant) (1956 р.); та лейтмотив для телесеріалу Rawhide. Музика Тьомкіна для двох найбільш виразних вестернів, „Людина з Заходу” (The Westerner) (1939 р.) та „Мирні шляхи” (Friendly Persuasion) (1956), режисера Уільяма Уайлера менш відомі, але не менш визначні.
Незалежна особистість Тьомкіна відобразилася у його музиці та діловому житті. На відміну від своїх сучасників, він ніколи не мав довгострокового контракту зі студією, таким чином залишаючись найбільш визначним незалежним композитором протягом усього часу розквіту системи студій з 1930-х по 1950-ті роки. У журнальній статті він сказав: „Якщо я маю успіх, то все це завдяки незалежному фільму”. Його статус вільного агента дозволяв йому укладати контрактні строки на свою користь, що, в свою чергу, було добре для інших композиторів. Він агресивно боровся за музичні видавничі права та створив власну музичну видавничу компанію ASСAP, Volta Music Corporation. Він якось сказав журналісту Дейву Епштейну: „Я борюся ... всього-на-всього за гідність. Не тільки композитора, а й усіх митців, відповідальних за кіно”. З цією метою він боровся за право участі чорношкірих музикантів у оркестрах. (Він тісно співпрацював з багатьма чорношкірими музикантами, зокрема, з Джестером Херстоном).
Приймаючи до уваги всю чарівну музику до кінофільмів та пісні, створені за більш ніж 40-річну кар’єру, може видатися дивним, що слава Тьомкіна базувалася на єдиному випадку на телебаченні. Коли Тьомкін отримав Оскара за кращу музику за „Високого та могутнього” (The High and the Mighty) у березні 1955 року, він хотів подякувати класичним композиторам. (нещодавно Тьомкіна було виправдано під час процесу по звинуваченню у плагіаті, частково завдяки свідченням експерта-музикознавця Сігмунда Спета, який продемонстрував, що, якщо удаватись до крайнощів, майже будь яка музична тема може бути подрібнена на коротенькі мотиви, що мають попередників у класичній музиці). Своєю ламаною англійською він висловив свою „подяку тій силі, яка робить мене успішним та додає особливості цьому місту...”. Коли він почав називати давно померлих композиторів Брамса, Штрауса, Вагнера та Бетховена, аудиторія вибухнула сміхом. У спробі віддати шану музичному минулому, глядачі помилково зрозуміли, що Тьомкін підтверджує той факт, що у музиці для кінофільмів вільно запозичена класична музика.
У 1972 році Тьомкін одружився у Лондоні з Олівією Сінтією Петч.
Вони мали резиденції у Лондоні та Парижі, де Тьомкін насолоджувався, граючи на фортепіано класичну музику.
Дімі, як називали його друзі, помер у Лондоні 11 листопада 1979 року. Тьомкін не дожив до того часу, коли виріс інтерес до записів та концертів музики до кінофільмів. Завдяки зусиллям багатьох організацій та окремих осіб зі збереження та відновлення, багато лейтмотивів та музики з його менш відомих фільмів стали доступними, до них відносяться оригінальні саундтреки для „Великого неба” та „36 годин”, перезаписи музики з „Негараздів на Столовій Горі” та „Тарзана та русалки”, концертні виконання сюїт з „Джерела” (The Well), „Бойового фургону” (The War Wagon), та „Людини з Заходу”.
Свідоцтво про номінацію (номінація надійшла до музичного відділу студії Колумбія, голова Морріс Столофф).
(1937).
(1939).
(1942).
(1943).
(1944).
, за створення музичного супроводу та керівництво пропагандистських та тренувальних фільмів для військ зв’язку Армії Сполучених Штатів Америки.
.
(1952).
(1952).
Почесне довічне членство: визнання внеску у справу міжнародних дружніх стосунків та порозуміння через музичні досягнення.
.
” (1956) (створення музики).
(1956).
.
.
.
.
, за внесок у французьку культуру, підтримку французьких композиторів, поширення їх музики у Сполучених Штатах, та поширення музики американських композиторів у Франції.
.
(1960).
.
Місто Оклахома, відомий зараз як Національний музей ковбойського та вестерновського спадку, нагорода спадку Заходу:
(1960).
Свідоцтво про номінацію: музичний супровід до драматичного чи комедійного фільму "Гармати острову Навароне" (1961).
.
.
Номінація на Золоту лаврову гілку: найкраща пісня “Так мало часу” (лейтмотив Пекін) з „55 днів у Пекіні”.
.
.
.
Свідоцтво про номінацію (номіновано фільм; продюсери – Дмитро Тьомкін та Мосфільм),
.
.
Місто Оклахома, Національний музей ковбойського та вестерновського спадку.
Нагорода спадку Заходу: створення музики до музичного кінофільму.
.
.
.
Особливий будинок (двадцяте щорічне турне по будинках): колишня резиденція Дмитра Тьомкіна, 333, бульвар Віндзор.
.